vineri, 7 martie 2014

 
Fascinaţie

De dragul ochilor,
e primăvara mai aproape
şi cerul se ascunde-n ape.

Zăpada se preface-n iarbă şi-n ghiocei -
Iarbă neprihănită şi verde
Unde să aflu mângâierea ta?

Am sărutat vântul, să te ajungă sărutul meu.
În cer, albastrul devine nefiresc de albastru.
Norii se topesc pur si simplu.
de dragul ochilor,
albastrul picură–n ape, şi
roşul se face mai aprins,
galbenul, se preface–n frezii, şi în narcise.

Oglinzile din ape, aruncă peste copaci
soarele prefăcut în cioburi.
timpul nu mai are măsură!
infinită este dragostea!

Ţi–am pus deoparte o lacrimă de fericire.
Iubeşte–mă şi vino să iubim primăvara!
Lacrima copacilor naşte muguri!
O inimă, ca un fluture, îşi caută inima pereche!
Roiuri de fluturi şi de inimi, dansează!

(din volumul de poezii Ca marea, sufletul meu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu